ponnietjejer

Alla inlägg under juni 2012

Hej! Idag var det clearround i Lycketorp som jag åkte på med Gulli. Vi anmälde oss till en runda på 50 cm och en annan på 60 cm. Först hoppade jag 50 cm och då rev hon ett hinder, så jag hoppade en till runda på 50 istället för gå över till 60 cm. Då hoppade vi felfritt och jag var jätte nöjd :)
Lisa hoppade hafflingern Hektor där, hon hoppade två 60-runder fast Hektor rev ett hinder på båda starterna, synd för det gick bra annars :( Men jag tror såklart hon var nöjd ändå!
Jag åkte med min kompis Oliwia och hennes b-ponny! Dem hoppade två starter 70 och 70 fast hon vägrade båda gångerna, det var väldigt läskiga hinder ;) Men de kämpade också jätte bra! :)
Nästa gång är det clearround här i Mjölby på ridskolan så då ska jag hoppa Gulli en 60-runda, eftersom Melodie har redan åkt då :(

Lisa och Hektor på framhoppningen :)

Jag och Gulli på framhoppningen :)



  

Hejhej! :) Vi har varit väldigt dåliga den här veckan på att uppdatera men det har varit så mycket i skolan och stallet :P Förra fredagen red vi galopp programmet på Malibu och Gulli i ridhuset. På söndagen red vi ut på Malibu och Gulli. I går hoppade vi på sandbanan (våran vanliga lektion) och jag hade Melodie och Lisa Zharif :) Det var jätte kul förutom att Lisa ramlade av. Zharif stannade framför ett hinder så då flög Lisa som en frisbee, landade på ryggen och tappade luften, fast det gick bra ändå. Snart är det hoppgrupp så vi ska åka till stallet om en liten stund!
Bildbomb kanske? :P

När vi red ut i söndags red vi hem till Lisa också! :)
 
På väg hem till Lisa.

 

På väg hem igen!
 

En trött kille i hagen!

 

 

 

     

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards