ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Hola Amigos!äst

Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterloo"! Vaterlo låter som det stavas. Han är brun och kallas för Valle. Han är hen liten storhäst.

Jag har då fått en maxad D-ponny valack som heter Lowis Trocadero. Han är brun och 10 år. Han kallas för Troccen, trox eller Trocadero.. Det får man säga vad man vill men jag brukar säga Trox eller Troccen.


Såå... Om ni kommer på något snyggt bloggnamn så mejla mig, Lisa, på lundbom.lisa@hotmail.se, med rubriken BLOGGNAMN!!! 


   

Lowis Trocadero! <3

 

:D / Lisa!



 
 
emma

emma

13 maj 2013 13:20

Hej, fin blogg! :)

Är du intresserad av en relativt ny hästsport som heter TREC? Kolla i så fall in på min blogg, där jag bloggar om allt mellan himmel och jord som rör TREC.

I detta inlägg förklarar jag ingående vad TREC är för någonting.
http://trec.blogg.se/category/vad-ar-trec.html

http://trec.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Hejsan! Igår red jag Frazze och vi va på ridskolan och hoppade för Ingrid! Det gick jätte bra! Hoppade 1 meter med honom!<3 hoppade studs och kombinationer :) Idag så red jag Frazze på förmiddagen! han va pigg och bockade och sprang och sen nä...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards