ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Kommentarer!

Hejsan, jag har en önskan till er läsare som läser & kommenterar bloggen! Skriv gärna vem kommentaren är till :) Då slipper vi kolla vems inlägg det är :)

What makes you beautiful, Med One Direction! ♥

Chiaooo från Mig<3



 

 
 
NellieB

NellieB

23 juni 2012 23:09

Sv. ;)

http://Nellieberntsson.se

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

24 juni 2012 19:58

:)

 
Ingen bild

ANonymt!

26 juni 2012 21:32

WOOOOWWW!! NellieB har kommenterat eran bloggg!!!!!!! WOOOWWWWW

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

27 juni 2012 09:52

Japp :P

 
Ingen bild

Melissa

27 juni 2012 22:18

Hej , söt blogg följa min ? :) Följ mig via bloglovin och jag följer dig tillbaks! (Kommentera när du följer mig) Har du inte bloglovin? Då skulle det vart awesome om du kunde följa min blogg ändå för att du gillar den ! Just nu på bloggen: (Rösta om jag ska bli brownie elr ej,massa inlägg & videoinlägg,) www.createdbymelissa.blogg.se heter bloggen , hoppas du stannar! En kommentar hade oxå suttit fint ! Ha en bra dag !

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

3 juli 2012 09:37

Hej de är såhär vi kommer att ta bort bloggen, men vi skriver då här vad den nya heter, ví kan följa varann då ;)

 
Ingen bild

darbel

27 juni 2012 22:51

hej! ses i morron på FB!!

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

28 juni 2012 15:36

ja men du va inte inne :P

 
Annie

Annie

21 juli 2012 10:28

Sv; det ska gå att beställa kläder från Missäy, men jag förstår inte hemsidan!! Tror det ska gå ;) haha!!
ps. bra blogg :)

http://mydayinwords.myshowroom.se

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

19 augusti 2012 21:49

Haha okej? ;D Tack!! :) /Linnéa

 
Ingen bild

sagizz

1 september 2012 21:28

vad bra att ni säger det:)

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

3 oktober 2012 19:14

mm :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards