ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Clearround...

Hej, första clearrounden på Fred idag då! Säger bara att det gick som det gick...
Först hoppade en tjej på 60 cm och vart avkastad tre gånger! Tror att han vägrade på typ alla hinder eller något sånt...
Efter det hoppade en till tjej 60 cm på honom och vart också avkastad fast "bara" en gång!
Han stannade på en massa hinder då också såklart...
Sedan när de höjt till 70 cm var det min tur och han stannade på alla förutom två, på ett hinder stannade han två gånger så totalt stannade han sex gånger.
Men jag är i allafall nöjd för jag blev inte avkastad som de andra som red Fred blev ;)

Jag vet inte vad det var med honom, han har bara stannat på ett hinder med mig en gång i hela mitt liv innan, men jag har sett hur han stannat gång på gång med andra ryttare förut så han lärde sig väl antagligen idag att det gick stanna med dem andra ryttarna innan, så då vägrade han med mig också, men fick av mig fick han minnsan inte så det kan jag vara stolt över ;)
  
Jag vet att jag sitter väldigt konstigt över hindrena men var tvungen att hålla i och luta mig så mycket bakåt :D
     

Han har aldrig vägrat förut som han gjorde idag... Men han är väldigt fin :D
  


Tack Ida, Sanni & mamma för de fina bilderna :D

Ska va med Lisa snart, bye! ;)



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards