ponnietjejer

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom - 14 april 2012 21:27

Hejsan<3 idag har jag varit i åtvidaberg! de va as kul för där så red jag frazze och jag startade min allra första riktiga tävling idag :) det var laghoppning! Vill ni hör MJÖLBY RIDKLUBBS Div III ramsa? Okej, VI är Mjölby och vi är bäst, vi är dem som kämpar mest oooooooooohhhhhhhh MJÖLBY RIDKLUBB<3333

Vårat lag bestod av Mig på frazze<3 Ebba Torgner på Darla<3 Hanna härdelin på Valery<3 Mikaela Gustavsson på Akira<3

Valery petade ner en bom, men ingen annan rev elr stanna <3 LAGET KOM 3<33 ÖVERLYCKLIG<33333 Älskar Er, puss puss och Godnatt<3



 

 Red Gulli på sandbanan idag på morgonen, hon var jätte pigg och det gick knappt få stopp på henne! C: Hon var riktigt duktig men vi red ändå inte så jätte länge för Gulli försökte hela tiden smita ut genom öppningen när vi kom i galopp :D När jag var klar i Gullis stall åkte jag tillbaks ner till Melodie, borstade henne och så :) Och när jag hade spolat av hennes ben i spolspiltan och skulle gå tillbaks till boxen knäppte jag upp grimman och då tvärstannade hon och grimman flög av xD Haha gud så smart häst, men aa sen fick jag ju liksom springa runt där i stallet och jaga en lös häst, haha tur att ingen såg :P
  
Sötaste Gulli!! :)


 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards