ponnietjejer

Alla inlägg den 18 juni 2012

Hej! En ras jag alltid tyckt om är cremello, många tycker att dem är fula men jag tycker att de är så underbart söta och jag skulle absolut kunna tänka mig att ha en också! Fjordingar är också en av min favorit-ras, vet inte riktigt vilken som kommer först, men eftersom Gulli är en fjording så väljer jag fjording! ;)
Finns många som tycker illa om fjordingar också, att dem är dumma och sånt, men det håller jag absolut inte med om, snällaste rasen som finns ju! :) ♥ Här kommer lite bilder jag tagit från google på de underbara raserna cremello och norsk fjordhäst...
 
  
De var cremello nu kommer fjordingar ♥

Så det var fjordingar också, visst är dem söta! ♥


 

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards