ponnietjejer

Alla inlägg den 15 juni 2012

Jag är förälskd i denna ponny VILL HA! (han finns på hästnet!)

As Snygg jue!

Vill haaaa!

Hans namn är Riverboy Run och hans ägare heter Emma Medborg!

Besök Emmas blogg, www.roffetheking.devote.se



 

Hejsan svejsan, första dagen på sommarlovet idag då, känns ju helt okej faktiskt, haha ;)
Mamma väckte mig halv sju, jag klädde på mig ridkläder åt frukost och drog iväg till stallet, det var snart dags för Eliza och Melodie att åka tillbaks till Öknehult för att gå på ridläger över sommaren där.

Efter ett tag kom Fia och så var det dags att lasta, vi började med Eliza och det gick jätte bra, sen var det Melodies tur och hon smet förbi en gång men sen gick det faktiskt jätte bra :)
Sen åkte vi iväg, det tog ca en timme att åka till Öknehult, fast det kändes som två!
När vi äntligen var framme lastade jag ur Melodie och valde den bästa boxen ;) Eliza fick den bredvid ♥
Vi bestämmde ett datum, vilket blev den 3 augusti, att hämta pollisarna på igen och då ska jag självklart följa med igen! Saknar dem jätte mycket fast det är inte såå långt kvar ändå.
17.15 var det dags för hoppning på Fred, vi tränade på snäva svängar och hoppade lite bana, det var jätte kul och vi hoppade ca 80-90 i oxer, han var högt över kan jag säga! ;)
Så det var väl en helt okej dag, tror Melodie kommer trivas jätte bra där, det var stoora fina hagar, mycket hästar och jaa bara bra, längtar så mycket tills vi ska hämta henne igen, haha! :D
Ps. Nu när sommarlovet börjat kommer vi att blogga varje dag, förlåt för dålig uppdatering!

Melodie du är så otroligt vacker, jag älskar dej ♥



 

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards