ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Sjunnings & Överraskningar!

Hejsan!

Idag red jag på sjunnings och hoppade på Frazze där! Superpigg och supersnäll! Sen Kom Emelie och skulle Cykla hem från sin medryttarhäst! Sen jag red så var det lugnt och Avslappnat i skogen! Men I vilket fall så Såg jag och mamma ett rådjurs kid när vi åkte hem! Bilder kommer för tröga internet vill inte ladda upp nu!

 

 
 
Julia

Julia

14 juni 2012 11:40

Hej sötisar! Riktigt fin blogg ni har:)
Är dom 2 ponnysarna uppe i headern era?
Kram

http://juliaroz.blogg.se

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

14 juni 2012 15:05

Hej tack så mke, och dsm!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards