ponnietjejer

Alla inlägg den 25 maj 2012

Hejsan! Idag red jag Malibu! Jag och Linnéa körde galopp-pogram! Han var as duktig! Men jag kan erkänna att jag har dålig kondis! haha XD! Eftersom det var så varmt så vart ju Malibu och Gulli dyng svettiga!! Malibu fick bada och han njöt massor! sen så fick han gå in i boxen en stund och äta lite mat! Sen så letade jag reda på en vojlock i Malibu´s skåp och så tog jag på mig min hjälm! Jag red barbacka till hagen och det var jätte mysigt! Där mötte jag Linnéa som hade kommit tillbaka från hagadal där Gulli står! Sen hade vi kvälls-jouren! Igår red jag och Linnéa Ingrids mysiga häst Zharif! Skumpig men rolig! Mer information finns på www.Jakobslund.se!

Tidigare idag så var jag och Linnéa på Stan och shoppa ihop! Jag köpte ett vitt linne och shock rosa Shorts!

Efter det solade vi! Vi har haft en super bra varm sommardag!<3

 

En trött bild på Isse efter en sjunnings tur!



 

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards