ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Hej kläder byebye pengar! :)

Tja bloggen ;) Vart och shoppaat lite idag, vart ett par jätte söta shorts och japp inte något mer speciellt bara lite strumpor och annat ;) Åker inte till stallet idag :( Nu solar jag istället, gött det också <3
Igår var Lisa jag i stallet och prövade en huva med ögon på på Mello och Isse, dem var jätte söta!
Kan inte lägga upp några bilder från idag eller igår för min mobil dampar sönder :)
Men ha det bra ändå!! Puss <33


 

 
 
Linasophia

Linasophia

23 maj 2012 17:23

Hej! Tack så mycket :)

http://linaolovsson.bloggplatsen.se

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

23 maj 2012 17:26

Va så lite så :)

 
Ingen bild

Yvonne

24 maj 2012 08:20

Klart jag kikar in och ser vad ni har för er. Kram till er båda

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

24 maj 2012 21:41

Hihi kul!
Kram Lisa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards