ponnietjejer

Alla inlägg den 20 maj 2012

Hejhej, mamma hoppade inte Gulli idag så det var bara jag som hoppade :)
Det gick jätte bra vi hoppade lite bana och tränade på lite skarpa svängar också.
Gulli  har aldrig vägrat med mig och det gjorde hon såklart inte idag heller ;)
Vill ni veta hur högt vi hoppade? :D Vi slog vårat personlig rekord, 80 cm! :D
Hon skulle ju klarat att hoppa 90 cm också men efter att vi hoppat 80-hindret några gånger vart Gullan trött och svettig så då hoppade vi det och sen 70 i bana några gånger.
Jag är jätte nöjd med idag, vill ni se några bilder? <3

OBS! Hon rev INTE! :)

Efteråt vart hon väldigt svettig så då svampade vi av henne :) Kolla så fin hon vart...

Sen var hon inte riktigt lika fin längre :(


          

Hej bloggen, nu har jag kommit hem från Linköping, det var jätte varmt där och det fanns en jätte söt häst där som jag klappade, tror det var en nordsvensk Jag ska inte rida Melodie för att det vart helt plötsligt ändrat till klockan 15.00 istället, så jag hann inte!! :'( Men ska nog hoppa Gulli lite i ridhuset ikväll, egentligen ska mamma hoppa men jag fick också hoppa på slutet och såklart jag vill det! ;) Skriver ikväll om hoppningen, hur högt jag hoppade och så!
Glöm inte att kika in då, pusshej hörs!

Gulli och Jacob Krut chillar i hagen :)



 

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards