ponnietjejer

Alla inlägg den 13 maj 2012

Hej! Sorry för dålig uppdatering men har tyvär inte haft tid att blogga eftersom jag vart i Ekenäs både lördag och söndag. Ja på lördagen var det ju clearround och då hoppade jag 50 cm på Gulli :) Hon var jätte duktig så en rosett fick vi ta med oss hem! Vi hoppade ute på en sandbana och vädret var toppen! Eller inte... Det spöregnade nästan hela tiden och värst var det när jag red! Men jag struntade i det och gjorde mitt bästa på banan i allafall och Gulli gjorde också sitt bästa, så det vart en felfri runda! :)
Och idag var jag i Ekenäs igen fast då kollade jag på riddarspel :D Jag köpte ingenting, det ända som var kul var hästarna! <3
  
Ekenäs. Hade inte med kameran så bilderna vart jätte suddiga :(

Byebye!


 

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards