ponnietjejer

Alla inlägg under april 2012

Mamma fick just ett meddelande från Cornelia Lövgren ( som är ledare för Mjölby ridklubb Div III, ponny)  att om Frazze är frisk den 14 april ( Lördag ) ska jag få va med i div III med honom  för att en ponny som skulle vart med i det kunde inte! Överlycklig!<3 Vill ni ha bilder på Frazze????? Okej det får ni!


 

Frazze efter ett jobbigt galopp-pogram på sjunnings äng!

 

  

Frazze tog ett skutt över en Cavalettibom hemma på banan!

 

 

 

Fick just reda på att clearrounden jag skulle åkt på imorgon med Gulli i Lycketorp va inställd!

Buhuuu för det!! :'(


  

Här hoppade jag min första clearround på Gullsan (maskeradhoppning! :D)

 

 

 

Hej, välkommen till vår blogg. DEn kommer att handla om Lisas sköthäst Isthar (kallas Isse) och hennes medryttarhäst Ängsgårdens Ferlin (kallas Frazze) och Linnéas sköthäst Melodie och hennes foderhäst Gulli :)


    

Melodie

  

Isthar (Isse)

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards