ponnietjejer

Alla inlägg den 29 april 2012

Hej, nu har jag kommit hem från Brunnstorp :) Det var inte som jag trodde asså ;D När vi kom dit kollade vi på tävlingar när dem körde asså <3 Sen så fikade vi lite oså, jag tog massor av kort! Men lyssna nu det bästa av allt var ju att jag fick köra men jag fick också köra en bana på tid! :D Jag fick en vit rosett efteråt till och med :) Det var jätte kul jag körde på Torps Gusten <3 Alla bilderna kommer inte för jag har tusentals :P

 
Söta fjording föl i hagen :) Men dem här är inte riktigt föl nu.
  
  
 
Här går jag banan :D
  
Och här kör jag banan :)


 


Som ni vet så fyllde jag år i tisdags, Idag ska jag ha kalas så nu ska jag in i Duschen!<3

men jag vill få mina paket nuuuuuu<3 hihi<3

älskar hjärtan <333



   


Av Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom - 29 april 2012 08:49

Hej bloggen! :) Vaknade en timme för tidigt idag -.- Men det gör inget :P Nu kommer mamma och hämtar mig om en halvtimme så drar vi till Brunnstorp en sväng! :) Man får pröva på och köra lite (bara fjordingar) kommer bli riktigt kul, jag tar med mig kameran så håll koll senare på bloggen, vi hörs! <3


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards