ponnietjejer

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom - 28 april 2012 22:15

Namn: Ängsgårdens Ferlin

Ras: New forest

Född: 1997

Färg: Mörkbrun

E. Vernos Peepingtom RNF 114

U. Ängsgårdens Amelie


har inga bra bilder så det får ni nån annan dag<3



 

Idag har jag gjort en ny header <3 Det är ju Linnéa som rider Melodie ( såklart) och jag som rider Frazze ( såklart )<3


 

Ni kan faktiskt erkänna att han har världens sötaste Öron ♥♥♥♥

I Love you Isse ♥

 

 

 

Hej bilderna kommer nu istället för imorgoninte för en ser jag helt muppad ut men dem här fina bilderna kommer i allafall! :)

 
 
Så det är dem här ni får. True Love!


 


Av Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom - 28 april 2012 13:59

Hej igen! Clearrounden på Väderstad Herrgård gick jätte bra vi fick en rosett :) När vi åkte dit körde vi fel flera gånger! Men vi ringde 118800 så hittade vi, haha! Jag startade som nummer 2 också så att det var gaanska bråttom men vi hann ändå :) Det var jag och en till som hoppade 40 sen gick det över till 60 ;) O.s.v Efter vi hade hoppat och kommit hem till stallet igen åkte vi till sharpman men ridbyxorna som jag skulle köpa satt jätte konstigt! :/ Men i allafall dem grymmt fina bilderna som vart tagna kommer tyvär imorgon :P Då skriver jag också om hur det var i Brunnstorp som jag ska till imorgon! ;)
Ha det bra, vi hörs imorgon igen!<3

  



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards