ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Är Glad<3!

Av Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom - 25 april 2012 14:31

 I am Happy! Idag är det ju så att jag ska rida Frazze<3Men är mera taggad tills på Tisdag!! För då ska jag hoppa Pay and jump på Isse och Malibu!<3 På Isse kommer jag hoppa 70 cm! Är taggad som in i tusan för det för att se hur han skärper sig hemma! och Malibu vet ni ju inte så mycket om, han är en knabstrupper 6 år, och honom ska jag hoppa 80 cm med, har hoppat en 70 på en gång men då rev han ett, men är skit taggad till det!



  

Jag och Isse i Tollstad<3


Jag och Malibu på MRK efter vår första CR Ihop<333 Kommentera inte mina miner på Bilderna!<3



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Skapa flashcards