ponnietjejer

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Tjeeenare :)

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan!! Det var okej, Vi hade So, Kemi, Gymnastik och ELEVENS VAL! :( Elevens val är det tråkigaste i hela världen! Jag har tema europa :C Men sen när vi slutade så åkte jag hem och sen åkte jag ochj Linnéa till stallet så vi borstade melodie och Isse<3<3<3 :D

Nu sitter vi och spelar dator och pillar med bloggen :) Vi ska snart ut hoppa studsmatta! Hoppas jag inte

landar på nacken idag igen :> Bilder kommer nån dag :)



 

 
 
E L L A - P O N N Y F L I C K O R N A ♥

E L L A - P O N N Y F L I C K O R N A ♥

17 april 2012 21:14

Jättefin och goo blogg du har!

Hoppas att allt är bra med dig?:)

Vill du vara med hos oss i Veckans blogg och få chansen att bli länkad i en hel vecka? Direktlänk:http://differentriders.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment :)

Kram, Ponnyflickorna

http://differentriders.blogg.se

Linnéa Gustafsson, Lisa Lundbom

18 april 2012 14:36

Vi är 2 som äger bloggen, vet inte vem du skrev till, men Lisa, som skrev inlägget, svarar inte på kommentarer. /Linnéa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Nu är det så att jag och Linnéa har tänkt att skaffa oss en ny blogg på blogg.se! Då vi inte känner för bloggplatsen längre, och vi måste komma på ett nytt lite "fräckare" namn! Linnéa har ett Lettisk halvblod, 4 år som heter Vaterlo och inte "Waterl...


      Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se   ...

Jag är med och tävlar om ett missäy linne hos ponnyangen.blogg.se   Jag vill ha dedär linnet fast med vitt ovanför C:   Ser ut såhäär :D <3OBS: Bloggen är GRYMM, LÄS DEN häääääääär!   ...


Jag är med och tävlar om en Iphone 4s svart! :) Tävlingen hittar ni häääär ;)     ...

Och varför vi inte bloggat alls mycket på senaste tiden är för att vi antagligen ska byta till blogg.se. Många säger att det är mycket bättre och att de tyckervi ska byta till det. Men jag kan ju passa på att skriva vad jag har gjort idag :D Jag var ...

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards