ponnietjejer

Alla inlägg den 13 april 2012

Åkte till stallet på morgonen idag som vanligt, jag var där med några kompisar och hjälpte till lite i stallet C:
Och en bra nyhet är att i tävlingsgruppen fick jag gå i samma grupp som Lisa, wohooo! :D<33
Bäästa ridläraren Ingrid :)<3 Jag ska ha Fred för det mesta men självklart Melodie också men det är meningen att jag ska "rida in" mig på Fred så när Melodie åker ska jag rida honom oså :P Men han är en helt okej söt liten ponny är, han är en fux och d-ponny så ni vet ;) Men nu vill ju såklaart alla se Melodie-biilder från idag! :D<33

  


  



 

Visst är min ponny bara för söt! :)<3 Jag hade alldeles för många sjuukt fina bilder så det gick INTE att välja men ni fick tre av dem :)

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards