ponnietjejer

Alla inlägg den 12 april 2012

Åkte till stallet direkt på morgonen idag, i stallet mötte jag några kompisar :) När hästarna var inne frågade min ridlärare om jag kunde rida Eliza på sandbanan när hon red sin häst Bronco :D Och självklart ville rida så jag red där ett tag, Lisa tömkörde även Isse! <3 Klockan 17.00 red jag en "extra-lektion" på Melodie också på sandbanan! :D<33 Lisa red då Tracie :) Vi räknade galoppsprång och gjorde lite bomm övningar, det var kul <3 Men eftersom Melodie åker i sommar vet jag inte vaad jag ska göra, jag har ju fortförande Gulli men hon är ju inte heller min, hon kommer också lämna mig en hemsk dag! :'( Dessutom har vi gjort om grupperna i tävlingsgruppen, så jag är inte med Lisa längre, buhuu! :( OCH eftersom Melodie åker kan jag inte ha henne!!! :'( :'( Tankarna snurrar runt och runt i huvudet, men kan inte komma på något, vad är en värld utan Melodie?? - INGENTING! D:

Ps. Lisa kommer kanske med bilder från idag senare. :P  

Linköping Fältrittklubb. Du är det bästa som någonsin hänt mig, ingen kan förstå våran kärlek och så mycket du och jag gått igenom tillsammans :'( Det ända jag vill är att du ska stanna hos mig, vara min föralltid, aldrig säga adjö <3 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi som äger bloggen heter Linnéa och Lisa, vi är 12 år, vi rider nästan varje dag, häng med och läs om "våra" ponnysar varje dag :)

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Vilken handlar du helst på? :D
 Sharpman
 Hööks
 Travshoppen
 Börjes
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Light Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards